KENA ‘TAG’ DAH…!

Aku ikut je permainan yang dimulakan oleh nensi ini.

Dan aku harap adalah orang yang akan turut serta untuk terjebak dalam permainan ni.

Berikut peraturan yang ditetapkan:

1. Each blogger must post these rules first.

2. Each blogger starts with eight random facts/habits about themselves.

3. Bloggers that are tagged need to write on their own blog about their eight things and post these rules. At the end of your blog, you need to choose eight people to get tagged and list their names.

4. Don’t forget to leave them a comment telling them they’ve tagged, and to read your blog.

Apa yang korang perlu tahu pasal aku.

1.tak suka makan chocolate.agak jarang aku menjamunya.kecuali pemberian si istimewa.hee

2.makanan yang aku tak kan tolak adalah masakan kak yong (akak sulung aku). sebab memang ho liao!

3.buat kali pertamanya aku akan menempah baju Melayu untuk raya tahun ini. selama ni beli jer.

4.Filem animasi yang paling aku suka ialah Shrek. Tak tahu kenapa. Yang pasti shrek menyerupai aku. hee

5.aku ada patung kesayangan pemberian yasmin-sutun dan bantal Donkey. selalu jadi peneman tidur.

6. tak suka tidur pakai selimut.kecuali kalau sejuk gila.rimas.

7. paling suka air nescafe dan teh tarik.

8.aku ada 3 0rang adik beradik satu mak satu bapak, 6 orang adik beradik satu bapak dan 4 orang adik beradik satu mak..complicated kan??

Tu jelah..moga orang yang kena tag ni buat benda yang sama..wee.

1. bonzai
2. roziana
3. mont
4. yasmin
5. faizal
6. fila
7. hafiz hood
8. safuraa

selamat mencuba!

One thought on “KENA ‘TAG’ DAH…!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s