TAG DAN LAGI!

kali ini kena tagged dengan hafiz hood plak. Nanti kalau tak buat sentap plak.

Dah lama actually kena tagged ni. Tapi baru nak buat hari ni.wee.

Layan je.

Apa lagi fakta terpencil pasal aku?

  • Aku tak suka pakai jam, gelang,┬ácincin atau apa-apa sahaja yang orang selalu pakai kat lengan atau jari.Rimas lah.
  • Aku paling suka warna hijau, putih dan hitam
  • Aku susah nak marah orang tapi orang mudah marah bila dengan aku.Haha.
  • My mum pernah panggil aku dengan gelaran ‘adik’ sampailah umur aku 10 tahun yakni setelah mendapat adik.
  • Pernah langgar budak kecik umur 7 tahun masa aku naik motor kat kampung.Nasib baik budak tu tak ada pape.
  • Pernah dirotan dengan lidi dan dipukul dengan gayung sebab berenang dalam kolah kat umah.Hehe.
  • Pernah bergaduh dengan cikgu disiplin masa kat sekolah menengah dulu.Sampai sekrang tak ok.
  • Pernah digelar ‘pengawas tahi’ masa kat sekolah rendah dulu.wawa.malu!

Tu jelah kot. Tolong jangan tag aku lagi.Tak ada ide dah!wee

Leave a Reply

