MONT ON DIET!

Ini cerita mont diet. Tapi dalam versi bahasa melayu.

sebelum diet

Kalau mahu versi Bahasa Inggeris. Anda tahu di mana mahu klik.Hehe.

Aku kagum lah dengan semangat Mont mahu kurus. Sampai belanja beribu-ribu. Bagus, kalau ini bukan hangat-hangat tahi ayam.

Aku pun tidak sabar nak tengok mont yang baru 6 bulan akan datang. Ya! 6 bulan yang tentunya menyeksakan buat mont. Tanpa nasi daun pisang dan maggi kosong double!

Hanya buah-buahan, roti dan pil-pil yang dibenarkan menghuni perut mont. Moga mont kuat dan tabah!

Chaiyok!

5 thoughts on “MONT ON DIET!

  1. wah hebatnya 6 bulan je? tapi HE pernah turun berat badan 10 kilo dalam masa 3 bulan. tiada makanan bergoreng dan nasi hanya secawan sehari… air suam sahaja… nampaknya Mont tidak mustahil…

    SNA: ow ea ker?hrp2 mont pun mcm tue lah.Hee

  2. mont ingin fit sepert sapa? semoga mont berjaya dalam perjuangan menguruskan badan…abis tu klu mont dah kurus aku nak peluk sapa lg…xbest la xder org gemuk kat dalam kelab

    SNA: mahu fit mcm aku.Haha. rmi lgi yg bule ko peluk dlm kelab tuh.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s