BERAKHIRNYA PENCARIAN ‘INI BUKAN DEMOKRASI KITA’!

Gembira betul aku.

Sekian lama aku cari lagu ini. Akhirnya ketemu jua.

Dan aku mahu ucapkan jutaan terima kasih pada Bro Luffy yang sudi memberikan aku lagu itu. Walaupun aku tak dapat video tapi terima kasih banyak-banyak ya Bro..wee

Kalau tak sampai sekarang pun tak jumpa lagi.

Dan pada sesiapa yang berminat untuk mendapatkan lagu ini. Bolehlah mendapatkannya disini ek.

Nanti kalau aku dapat videonya Insya Allah, aku akan lampirkan jua di sini.

And now its the time to search for the clip. Sesiapa yang ada jangan segan-segan bagitahu aku ya!

3 thoughts on “BERAKHIRNYA PENCARIAN ‘INI BUKAN DEMOKRASI KITA’!

  1. Thanks a lot!
    Saya ‘link’kan webpage ni dgn entri blog saya sebagai tanda terima kasih.
    Yes, utk. yg memahami lagu ni…
    It’s priceless.

Leave a Reply

