PERCUTIAN KE LANGKAWI

daripada membiarkan blog in kosong tanpa apa-apa. aku lampirkan lah sedikit cerita dan gambar-gambar aku sewaktu bercuti ke Langkawi.

Selesai Debat Perpaduan di UUM Sintok. Aku dan rakan-rakan terus ke jeti Kuala Perlis dan menaiki feri ke Pulau Langkawi.

Sesampainya di Langkawi kami menginap di Hotel Chandek Kura kepunyaan sepupu Mont. Haha. Macam buat laporan kelab pulak ek..wee

Erm.. pengalaman paling seronok sekali ialah dapat menaiki gondola..walaupun seram sejuk gayat nak naik tapi seronok je bila dah sampai kat puncak gunung..huu..

Tempat lain, aktiviti-aktiviti cliche shopping dan mandi manda di Pantai Chenang..

Tu jelah nak cerita..ade cerita best2 nati..aku update lagi..

Bawah ni ade beberapa gambar..Enjoy!

2 thoughts on “PERCUTIAN KE LANGKAWI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s