SEMESTER BARU KEMBALI!

Nampaknya..

cuti semester dah nak hbs.. memandangkan 7hb ni dah start kuliah..

seronok juga dah start kuliah..dpt jumpa kengkawan..dpt isi masa yang banyak terluang ni..hee

Cuti-cuti ni tak byk benda pun yang dibuat selain berdebat..

Nak jumpa member skool pun asyik tertangguh jer..

maklumlah masing-masing sibuk..ada yang dah bekerja..ada yang praktikal

nanti-nantilah..kalau ada mase..buleh jumpe..

semester depan..merupakan semester terakhir aku..insya Allah.. klu tade aral melintang..hee

doa-doakan je lah ek..

Harap-harap final sem ni akan byk berikan aku kenangan manis sebelum aku melangkah keluar dari alam universiti dan seterusnya bekerja..heee

ok lah..tu je..bye2!

2 thoughts on “SEMESTER BARU KEMBALI!

  1. bercuti kat langkawi best tak??? aku tak penah pi sana wooo

    SNA: Best giler..Hee..Nanti kalau nak ke sana ajak aku..aku nak p lagi!hua hua

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s