TAK SUKA NOMBOR DAN KIRA-KIRA

Dengan kata mudahnya aku ni memang tak berapa gemar matematik.

Kenapa? sebab aku memang typical Malay student yang malas buat latihan. Atau faham konsep. Atau hafal formula yang panjang berjela.

Fizik?lagilah. Seboleh-bolehnya aku nak jauhkan diri daripada apa-apa yang berkaitan dengan fizik ni. Penat beb!

Aku memang salute lah sesiapa yang cemerlang dalam bidang kira-kira nie. Tabik spring!

Nak kata aku score dalam bidang lain..tak lah.. Kalau tak mesti sekarang aku dah ambil course yang meletop or tengah bermain salji kat oversea.

Haha.

Kalau bab baca-baca ni aku boleh lagi terima walaupun aku malas membaca sebab boleh menggoreng! hee.

Kalu kira-kira satu taktahu mampus semuanya hancus!

Kenapa pulak aku cerita pasal menda ni?sebab aku akan amek paper kinetic hari Khamis nie. Tak tahulah sejauh mana pencapaiannya nanti.Huhu.

Kalian semua, tolong doakan aku.

Chow, nak pergi buat latihan ni.wee

One thought on “TAK SUKA NOMBOR DAN KIRA-KIRA

Leave a Reply

