BILA MAHU KERJA EK?

Sekarang ni itu aje yang bermain di fikiran aku. Tadi baru saja selesai menamatkan peperiksaan akhir bagi paper terakhir.

Harap-harap itu yang bertul-betul terakhir. Moga lepas semuanya dengan baik. Insya Allah.

Dah semakin jauh daripada status pelajar ni, aku pun risau jugak sebab tak dapat-dapat interview dari mana-mana walaupun banyak juga yang aku apply.

Kengkawan yang lain dah dapat 2-3 interview. Seronoknya kalau aku pun macam tu.Huhu. Murah betul rezeki dia orang. Tahniah!

Mungkin bukan rezeki aku lagi. Tapi aku tetap kecewa dan takut kalau kena menganggur nanti. Macam mana nak meneruskan kehidupan.

Aku apply je semua kerja yang ada yang berkaitan dengan bidang aku. Kalau tak berkaitan pun ok juga so long boleh kerja, dapat gaji dan tanggung diri sendiri dan family.Hee.

Sampai bila nak menyusahkan orang. Aku dah tua.

Doa-doakan aku cepat dapat kerja ek.

Salam.

2 thoughts on “BILA MAHU KERJA EK?

Leave a Reply

