MENULIS DARI SIJANGKANG

Huu. teruja pulak rasanya nak menulis nie. Bukan sebab apa this is my first time posting entry from my hometown. Herm, jauh juga perjalananan dari rumah nak ke CC nie. Sanggup aku meredah renyai-renyai hujan sebab nak berjalan-jalan kat tenet.

Bosan. Duduk kat umah. Tido. Dan tido, lagi.

Ni first time jugak aku ke CC nie. Usang je rupanya. Tapi ok jugalah.. Tak lembap dan tak lah laju. so-so jer. Dapatlah aku update blog, check fs,facebook, groups n etc.

Sesawang yang menyaluti tubuh monitor nie memang mengerikan. mCam dah berabad tak dijaga. Padahal hari-hari ada je budak-budak yang singgah kat sini. Main game.

Atau gadis-gadis sunti yang asyik mencari teman di fs ataupun ym. Herm.

Berbalik pada cerita aku.

Aku tengah sibuk nak cari kerja nie. Tak sanggup dah lama-lama duduk tak ada wat ape2. Macam jadi manusia tak berguna pulak.

Hopeless, Useless.

Menghabiskan beras jer..Huu.

Lepas nie, esok atau lusa nak ke rumah Mama pulak. Menghabiskan masa yang ada dengan dia sementara ada masa nie. Lepas tue, kembali ke sini, mencari kerja.

Result akan kuar next week. Cuak jugak nak tengok. Harap-harap semuanya ok. Frantic.Huu.

Itu jelah nak cerita. Sekarang ni aku nak balik pun tak leh. Hujan tak berhenti lagi. Motor SRX biru kat luar tu aku biar jer dibasahi.

Bye2.

Leave a Reply

