Nur Damia

Nur Damia means cahaya kebijakan.Hehe.

Safely delivered  on 30th April 2009, Thursday. Tak sampai pun seminggu umurnya. Ini merupakan anak saudara aku yang ke 18. Nampaknya makin tua lah aku.

Dan makin banyaklah duit kena spend tuk hari raya nanti (kalau aku dah keje). Kalau tak, selamatlah lagi untuk ke sekian kalinya. Haha.

Gambar aku tak sempat nak amek. Tunggu lah besar sikit, nanti aku attach kat blog nie. Tu pun kalau ada yang sudi nak tengok. Ye lah, anak sedara aku tak lah comel mana, macam Ucu dia jugak. Haha.

Doa aku moga dia menjadi anak yang solehah dan sentiasa mendapat keberkatan Ilahi sepanjang hayatnya.

2 thoughts on “Nur Damia

Leave a Reply

