Nur Damia

Nur Damia means cahaya kebijakan.Hehe.

Safely delivered  on 30th April 2009, Thursday. Tak sampai pun seminggu umurnya. Ini merupakan anak saudara aku yang ke 18. Nampaknya makin tua lah aku.

Dan makin banyaklah duit kena spend tuk hari raya nanti (kalau aku dah keje). Kalau tak, selamatlah lagi untuk ke sekian kalinya. Haha.

Gambar aku tak sempat nak amek. Tunggu lah besar sikit, nanti aku attach kat blog nie. Tu pun kalau ada yang sudi nak tengok. Ye lah, anak sedara aku tak lah comel mana, macam Ucu dia jugak. Haha.

Doa aku moga dia menjadi anak yang solehah dan sentiasa mendapat keberkatan Ilahi sepanjang hayatnya.

2 thoughts on “Nur Damia

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s